Ewcia0308
Ewcia0308.blog.interia.pl
<< Listopad 2014
PonWtŚrCzwPiąSobNie
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Księga gości
 
O mnie
Ewcia0308
24
,
Zawada Uszewska
Słówko o mnie
Mam na imie Ewelina.Jestem zwariowaną gadułą,która najczęściej mówi to co myśli.Uwielbiam sie wygłupiać i spotykać z przyjaciółmi. Mój numer gg:5793966
Zobacz mój profil
Statystyki
Liczba osób które odwiedziły mojego bloga:
 
11492
Liczba osób które skomentowały mojego bloga:
 
335
Liczba osób które wpisały sie do Ksiegi Gosci:
 
27

Linki blogów kosianych znajomych:
Pysia
Ania
Ania - fotoblog
Sylwusia
Madziusia
Wirzin
Wojtuś
Izunia
Ania2407
Basia
Olgusia-fotoblog
Damianek-fotoblog
Anusia Babicz-fotoblog
Kaja-fotoblog

„Każdy wojownik światła bał się kiedyś podjąć walkę. Każdy wojownik światła zdradził i skłamał w przeszłości. Każdy wojownik światła utracił choć raz wiarę w przyszłość. Każdy wojownik światła cierpiał z powodu spraw, które nie były tego warte. Każdy wojownik światła wątpił w to, że jest wojownikiem światła. Każdy wojownik światła zaniedbywał swoje duchowe zobowiązania. Każdy wojownik światła mówił "tak", kiedy chciał powiedzieć "nie". Każdy wojownik światła zranił kogoś, kogo kochał. I dlatego jest wojownikiem światła. Bowiem doświadczył tego wszystkiego i nie utracił nadziei, że stanie się lepszym człowiekiem.” 
                                        Paulo Coelho
Powrót

&#8222;Optymizm to obłęd dowodzenia, że wszystko jest dobrze, kiedy nam się źle dzieje.&#8221;

2008-02-10
"Koncentruj się bardziej na własnym charakterze niż na własnej reputacji, ponieważ charakter stanowi o tym, kim naprawdę jesteś, a reputacja to jedynie to, kim jesteś w oczach innych ludzi." 

"Bo miłość jest wtedy gdy jedno spada w dół a drugie ciągnie go ku górze". Jestem głupia i czasem beznadziejna... ale jedno przyznam... jestem też ogromną szczęściarą bo mam Was. Pewnie siedziałabym teraz na dnie gdyby nie Wy... Wy wyciągnęliście do mnie ręce i ciągnięcie ku górze... Wy jesteś nawet gdy inni odchodzą... Wy kochacie pomimo wszystko. Nie potępiacie ale pomagacie... Nie zostawiacie, ale zawsze trwacie... Nie wiem jakbym sobie bez Was poradziła. :) Jeszcze tak ślicznie umiecie kłamać jak mówicie że jestem aniołkiem ;P Zrozumiałam na czym tak naprawde polega miłość, kto kocha prawdziwie... Miłość nie wytyka błedów... miłość pomaga je naprawić... Miłość ofiaruje całą siebie i nie żąda w zamian nic... Miłość to zaufanie, to filar na którym można się oprzeć... Miłość nigdy nie ustaje, ale trwa wiecznie...
                   Z jednej strony coś we mnie pękło i czuje się okropnie smutna... a z drugiej strony jestem szczęśliwa jak nigdy... dzieki Wam... Coś straciłam, ale coś innego doceniłam... Teraz chce tylko przezwyciężyć ból w sercu... i wierze, że dzięki Wam mi się uda, bo już goicie moje rany. Mówią, że prawdziwy przyjaciel to skarb, a ja mam takich kilku... Naprawde skłamałabym, gdybym powiedziała, że jestem sama... Żeby być spełniona w życiu potrzebuje też prawdziwej miłośc, troszke innej niż przyjaźń... Myślałam, że ją znalazłam ale jak zawsze... myliłam się... Nie poddam się i czekać będe aż w końcu pokocham właściwą osobe, z którą już będe na zawsze :P Wracając do moich skarbów... to tak... dziękuje za wszystko co dla mnie zrobiliście i robicie, wiem jaki mam czasem trudny charakter, wiem że czasem jestem nieznośna, dokuczliwa, a niekiedy nawet wobec Was skryta. Macie anielska cierpliwość, że jeszcze ze mną wytrzymujecie :P
               Wiem, że siła człowieka nie polega na tym, że nigdy nie upada, ale na tym że potrafi sie podnieść dlatego nadal nie uważam sie za słabego człowieka, walcze z przeszkodami, które los stawia mi na drodze... Wy jesteś moją podporą i natchnieniem. Wy zagrzewacie do tej walki i kibicujecie. Nie moge poddać sie rozpaczy, przecież życie nie jest wcale ani gorsze, ani lepsze od naszych marzeń... jest poprostu inne....

"Nie ważne, że
Piecze mnie pod powieka kilka slów
Mniej boli to
Co nie raz już przyniosly usta burz

Nie ważne, że
Jeszcze raz moje serce mi umarlo
Pamiętam dni,
W których cud sprawiał, że znów zmartwychwstało

Teraz wiem,
Że to co nie zabije dziś mnie
Da mi siłę,
Już wiem,
Ze to co nie zabije dziś mnie
Doda jutro sił

Mogę zapomnieć ciebie
Zapomnieć słowa i dni
Mogę zapomnieć ciebie
Choc tak trudno mi
Mogę zapomnieć ciebie
Zapomnieć słowa i dni
Mogę zapomnieć ciebie
Lepiej uwierz mi

Nie powiem ci
Jak to jest gdy nadziei wciąż za mało
Gdy wiary brzeg miesza się z mysla,
Że i tak nie warto już nic

Uwierz że,
Że to co nie zabije dziś Cię
Da ci siłę
Przecież wiesz,
Że to co nie zabije dziś Cię
Doda jutro sił

Nigdy się nie dowiesz, co wtedy działo się
Jak ze mnę upadło to, co w górę los mial nieść
Nie powiem ci tych slów
Bo nie mam ich już
Uciekły z moich rąk
Spadły z moich ust
Nie są moje "

Nie obchodzi mnie to, co mówią inni... żyje własnym życiem... :)

Do każdego z osobna przyjaciela...

Patrzysz w moje oczy i widzisz w nich strach... patrzysz w moje serce i widzisz w nim siebie... Ty widzisz to, czego inni nigdy nie dostrzegą. Ty znasz prawdę... Ty wiesz co skrywam... co bronie przed światem... Tylko Ty... nikt więcej... jedno życie... jedno serce... jeden świat... Kocham jak nigdy nie kochałam... ufam jak ufać zawsze chciałam... mam w sobie wiarą o jaką zawsze prosiłam... trzymam w ręku nadzieje jakiej jeszcze nigdy nie nosiłam... Wszystko dzięki Tobie... wszystko dla Ciebie... :*

„Największym odkryciem każdego pokolenia jest to, że człowiek potrafi zmienić swe życie, zmieniając swój stosunek do życia.” 

PS: Dziękuje wszystkim tym którzy ze mną byli, są... i wierze, że zawsze będą... Dziękuje za te miłe słowa po ostatniej notce i komentarze, nie ważne że nie umieszczacie je pod notką tylko piszecie mi na gg... dla mnie nie ważne jest to, żeby inni to widzieli, tylko żebym ja znała waszą opinie.... mimo wszystko o komentarze prosze ;P


Pozdro: Dla wszystkich moich przyjaciół i calutkiej reszty... secjalne dla Kladusi :* Dawidka :* Marcinka :*  Wojtusia R :* Grzesia :* Mateuszka :*  Elci :* Pysi :* itd <lol>.... a zresztą dla wszystkich, bo mi sie więcej nie chce wymieniać ;P Tylko mi sie tu nie gniewać, że kogoś pominęłam, ale nie chce mi się już naprawde pisać ;P Koffam Was wszystkich :* <lol> ;P

Klaudia 2008-02-10
oj kochana...co ja tu będem dużo pisać i tak wiesz że Cię strasznie kocham :*;*;*;*;*....

PS. po tym seansie i Twoich opowieściach nie mogłam spać <lol2>...ale mi się głupoty śniły hehe szok :P :D....buziam najmocniej Skarbie :****
ktoś 2008-02-10
Więc...
wiesz że jesteś bardzo ważna osobą w moim życiu...dzięki Tobie znalazłem sens mojego życia.
Jesteś Aniołem i w moich oczach zawsze nim pozostaniesz! jak każdy masz swoje dobre i złe chwilę...wiesz że zawsze możesz na mnie liczyć i będe się starał pomóc Ci, żeby było jak najmniej tych złych i smutnych chwil...a pozostały w pamięci tylko te najpiękniejsze...jestem obok Ciebie i zawsze tak będzie...będe staral się nigdy Cię nie zawieść...
nadejdzie ten dzień w którym pokochasz tego jedynego i będziesz z nim na zawsze, tego Ci właśnie życzę z całego serca... :*
martusia :) 2008-02-23
hmm.. masz ślicznego bloga :) trafiłam na niego przypadkiem, ale te Twoje notki, są niezwykłe.. i te cytaty.. to wszystko takie ' nieokreślone ' strasznie mi się podoba xD no i w ogóle, jestem zachwycona [;

pozdrawiam. ;**
site here (gość) 2012-12-30
Bardzo mi się podoba ten blog :-)
Zobacz serwisy INTERIA.PL